Äkta svensk - väderberoende

2009-08-04 09:47:05 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Idag har en av tjejerna i familjen vaknat helt på fel sida och för ovanlighetens skull så är det inte jag. Nu har Mira fått hoppa i säng iaf få se om det kan bota hennes dåliga humör lite.

Idag är vädret pissigt igen... jag ber så mycket om ursäkt att jag snackar väder hela tiden, men jag är en vädermänniska helt enkelt. Det är verkligen en sak jag behöver jobba på, att inte vara så styrd av vädret.
Våra planer idag är obefintliga. Det enda jag har på min "att göra" lista är att läsa ur boken som jag håller på med nu. Jag låg 4 timmar igår kväll och läste, till sist kunde jag inte hålla ögonen öppna längre så det slutade med att jag fick lägga ifrån mej boken mitt i upplösningen och sista kapitlet.

Nu blev det tyst inne hos lillfisen, vilket ypperligt tillfälle för mej att läsa ur boken.

Kommentarer
Postat av: Malin, mamma till Alice & Lowe

Jaa visst är den fin :) Jag tycker nog faktiskt en tjej kan ha den, den är inte sådär extremt pojkig :)

2009-08-04 @ 10:53:48
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Theodora

Jag håller med! Jag är totalt beroende av vad det är för väder för att kunna veta vad man skall göra en dag.



Sen blir vi ju på dåligt humör av tråk-väder och lilltjejen känner väl av det med :)

kram till er!

2009-08-04 @ 15:15:30
URL: http://theodoraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback