Gästbloggar

2009-08-12 08:22:26 Personligt
» Kommentarer(1) «


Idag kommer jag att börja gästblogga hos foräldrabloggar.se
Jätte roligt att ha blivit utvald och jag hoppas att inspirationen kommer att ligga på topp nu närmsta veckan så att blogginläggen blir intressanta att läsa.

Eftersom det kanske blir en del nya läsare så tänkte jag börja med en liten presentation av mej själv. Ni som känner mej redan blir det kanske mest upprepning för.

Håll ögonen öppna. Presentationen kommer under dagen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Spännande med en presentation ! Då kanske du avslöjar någon smaskig hemslis som jag inte redan vet ! hihihihi!! =) Kram !

2009-08-12 @ 08:37:37
URL: http://fitforababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback