Halsning fran solriket

2009-08-27 21:17:26 Mitt mammaliv
» Kommentarer(7) «


Hej pa er vanner!
Jag kunde sa klart inte halla mej fran datorn en hel vecka.

Vi har det toppen. Även om kroppen kanns som att den invaderats av tusen nalar och huvudet bombaderats av gymvikter. Men det ar val sa det ska kannas nar man lever livet vid poolen. Vi solar, badar for glatta livet.

Resan borjade bra med ett kanon fint hotell, jatte fin lagenhet och trevlig peronal. Vi bor verkligen pa ett lugnt hotell och det passar oss perfekt.
Tyvarr vande var trevliga vistelse nar vi uptackte att vi blivit bestulna pa 60 euro. Nagon hade brutit sig in och tagit 3 st 20 euros sedlar som jag sa smart gomt bland nagra filtar uppe i var garderob.
Vi gick till recepitionen och talade om vad som hant..dom skickade en vakt som kollade vart rum men inga sedlar hittades. Det markliga i historien var ju att vart rum var last och fonstren stangda.
Nar inga pengar hittades fick vi noja oss med att fa en gratis safetybox som egentligen kostade 150 kr i veckan. Tack fritidsresor for den!
Efter den har incidenten kandes var resa inte alls sa rolig som den forst borjade. Vi satt och deppade pa rummet hela kvallen men bestamde oss till sist for att borja om fran borjan och strunta i pengarna vi gatt miste om.

Ett dygn gick och inga pengar hittades. Nar det sedan blev kvall den andra dagen skulle jag byta klader for att ga ut pa stan en svang. I min ena bh hittade jag.... ja gissa... pengarna sa klart.
Jag hade smart som jag var i sista sekund andrat gomplats for mina pengar och lagt dom i bhn. Tyvarr glomdes detta bort tva sekunder efter att jag gomt dom. Typiskt mej!

Efter att pengarna kom till ratta begav vi oss ut pa shopping som slutade med att mitt shoppingforbud gick i kras. Jag kopte en del klader och kanner mej nojd med den kvallen. (Trots att vi missade var buss och fick sitta ute i blasten i over en timme for att vanta pa nasta)

Det var garkvallen. Idag har vi varit i en oken och solat. Havet bjod pa underbara vagor och vi har sand anda in i trumhinnan. Vill ocksa tala om att var radsla over vadret var helt onodig. Har ar det over 30 grader varje dag. Underbart!

Imorse nar jag kom upp hittade jag en flaska champange utanfor var dorr. "Hoppas denna flaska och safetyboxen kan fa er vistelse lite trevligare an den startade. Mvh fritidsresor". Hur har vi nu mage att ga dit och saga att vi hittade pengarna.... I en BH!!!???

Nu maste jag sluta...da tiden runni ut. Puss pa er och snart hors vi igen. Har tagit massor av bilder far er skull:)

Kommentarer
Postat av: emma

Hej

Och välkommen till min nya blogg.

Kläder,skor,smycken.. och mycket annat kommer säljas för mycket bra och billigt pris.

så ta en titt in på bloggen...

du kommer inte bli besviken!



http://emmamarijana.blogg.se



Ha en bra dag!//E

2009-08-27 @ 22:41:44
URL: http://emmamarijana.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha underbara du:) Låter garanterat precis som en sådan sak jag skulle kunna göra också!! hahaha!



Njut av värmen gumman, är riktigt avis! Här jobbar jag på med att försöka få in några visningar :)



Många kramar!

2009-08-27 @ 23:05:28
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hahaha, ja det där var typiskt dej ! Men vad skönt att dom kom fram igen iaf,de är huvudsaken !=) Ååå vad kul att du har tagit mycket kort, får hoppas bara att kamran inte går sönder eller att du tappar bort sladden till datorn eller nåt liknande, hehe det har ju hänt oxå nån gång kan jag minnas=) Vad skönt att höra att ni har det kanon iaf, du får berätta allt när du kommer hem igen ! Kram på dej !!

2009-08-28 @ 09:22:27
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahahaha, ååå vad roliga ni e! Jag skulle INTE tala om att jag hittat pengarna, hahahah! Ses när ni kommer hem!



Kram kram

2009-08-28 @ 11:03:01
URL: http://malinaronsson.blogg.se/
Postat av: Annah

vad roligt ;) jag hade inte sagt nåt ;)

2009-08-28 @ 15:44:51
URL: http://elsklingen.se
Postat av: Toni - 330 Dagar pappaledighet

Vad skönt att du har det bra :D

2009-08-30 @ 22:13:03
URL: http://toni.bloggme.se
Postat av: annas Perssonliga

Så skönt med sol och bad!

Jag hade också kunnat gömma pengarna och glömma bort det, skönt att höra att det finns fler som är lika tankspridda...ha,ha. Njut av champangen!!!



Kram Anna

2009-08-31 @ 09:52:04
URL: http://annasperssonliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback