Möhippa o skojjerier

2009-08-09 08:08:10 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Igår hade vi en toppen dag med möhippan. Femkamp, klättring, lunch vid flygfestområdet, skämma bort bruden på fotbollsmatchen (Hon fick dels sjunga nationalsången i högtalarna och sedan agera cheerleeder i hejjaklacken), sedan mys och grill hela kvällen vid vår sommarstuga.
Kom hem mycket senare än vanligt och är nu trött, mycket trött. Men det är väl så det ska vara om man varit ute med tjejerna en heldag.

Idag ska vi gå in på flygfesten och se allt från nära håll. Ikväll ska jag visa bilder på vad ni missat ni som inte kommit hit och joinat alla 30 000 besökare.

Bakom mej hör jag en flåsandes Mira. Hon är på toppen humör efter en sovmorgon till strax innan åtta. Tur att hon har lite roligare morföräldrar än mamma och att dom underhåller henne en stund medans jag sitter här.

Bilder från gårdagen kommer om nån timme. Jag ska bara vakna först och klä på mej.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Go morgon:) Ska bli kul att se alla bilder! Ha en fin dag, här väntar en tur till stranden!



KRAM!

2009-08-09 @ 09:11:42
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hmm,jag tror nog att den där timmen har gått nu minsann och vart är dom utlovade bilderna ??! =) Therese, man ska inte utlova saker som man inte kan hålla, BIG SMILE =) Kram på dej gumsan!

2009-08-09 @ 10:59:28
URL: http://fitforababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback