1 Dec - Kalenderöppning och nedräkning

2009-12-01 08:17:05 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


 



Mira hade en snäll pappa som delade med sig av sin kalender idag. Hur Maken kan ha en Hello Kitty kalender är en lång historia som ni får fråga honom om ni är nyfikna.
Mira fick iaf upp luckan till sist och smakade på den fina chokladen. Jag kan ju bara tala om att det inte hör till vanligheterna att vi ger vår dotter choklad till frukost.
Maken däremot käkar ofta choklad till frukost, i form av nutella. Jag antar att det är en del man får ta när man är gift med en halvitalienare.

Vi tog sovmorgon i morse alla tre. Mira vaknade inte förrän kvart över sju, vilket resulterade i att Maken också låg kvar i sängen lite längre än vanligt. Själv behövde jag inte vakna förrän kvart i åtta... vilken lyx en vanlig tisdag.

Nu ska vi göra oss iordning och gå till öppna förskolan för att sjunga julsånger.

Bara 10 dagar kvar tills vi får nycklarna till huset - Nedräkningen har startat.


Kommentarer
Postat av: Jenny

HAHAHA ! Ja,jag är väldigt nyfiken på hur det kommer sej att Micke har en Kitty Julkalender, hmm ska nog skriva ett inlägg på faccen och fråga ! =)



Jag hoppas ni får en underbar dag för övrigt ! =)



Kram!

2009-12-01 @ 08:20:27
URL: http://fitforababy.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej tjejen, ha en underbar dag :) Kraaam!

2009-12-01 @ 10:19:52
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hej! Jag är på jakt efter en blivande tvåbarnsmamma i Jönköpingstrakten och skulle gärna vilja ha kontakt med dig. Du får gärna höra av dig!

Mvh Carolina på JP



e-post: [email protected]

2009-12-01 @ 10:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback