Bebis kom ut NU, min mage spricker!

2009-12-16 09:15:36 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Nu börjar de där hemska bristningarna synas igen. Fy o usch. Bara att hoppas att de håller sig hyffsat i chack även denna gången. Men med 4 veckor kvar så kan ju vad som helst hända.
Idag är det exakt 30 dagar tills bebis är beräknad. Det är ju snart ju! Jag har inte ens tvättat bebiskläder än. Inte packat bb väska och inte ställt fram någon vagga.
Du får inte komma riktigt än lilla vännen i magen... men snart.

Nu är det onsdag och det betyder att halva veckan gått. Bara en halv vecka kvar tills vi flyttar in. Spännande!

Att vi är i flytt tagen börjar visa sig nu. Jag hittar ingenting längre här hemma. Verkar som att jag lyckats slarva bort två fakturor också... mitt minne kommer inte ens ihåg från vilka företag så jag kan inte ringa dem heller. Jag hatar påminnelseavgifter! Det är så otroligt onödigt.

Om en lite stund ska jag och Mira till Öppnis på julavslutning. Vi ska sjunga luciasånger och barnen ska vara utklädda. Mira är en liten tomte. En mycket söt sådan. Utan skägg.
Bilder kommer senare såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback