En och en halv timme senare...

2009-12-16 14:36:35 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Insåg när jag började packa att jag bara hade två tomma kartonger hemma. Inte så jätte bra planerat det inte. Dax att försöka få hem några tomma från huset ikväll.

När de två kartongerna var packade, vilket gick ganska fort... så tog jag tag i ugnen istället. Om inte förlossningen kör igång ikväll så ska jag nog klara med till den 15 januari utan problem också. Nu ser man iaf igenom luckan, även om jag inte är helt nöjd. Härmed lovar jag mej själv att göra ren ugnen åtminstone två ggr per år i det nya huset.
Finns en del fläckar som helt enkelt inte går bort. Men köper man en lägenhet med en ugn från -04 så kan man väl inte förvänta sig att den ska se ut som ny? Eller?

Nu kom maken hem från jobbet så nästa projekt blir att väcka lilltösen och sen åka till huset.


Kommentarer
Postat av: sofie*

Vad du är duktig som kämpar på med att packa och städa trots höggravid!!

Spännande med huset, hoppas ni komme ri ordning fint innan bebis kommer=)



Kram

2009-12-16 @ 21:09:57
URL: http://www.frusofie.se
Postat av: Ida Fridalius

Jag torkar ur varje gång det har varit nåt kladdigt i, med varmt vatten och yes, har annars samma skick på min ugn...

2009-12-21 @ 09:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback