En uppdatering i flyttkaoset...

2009-12-20 18:53:53 Huset & Inredning
» Kommentarer(0) «


Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Blev så glad när det visade sig att en granne har ett bredband vi kan låna in oss på. (Svallra inte till dom är ni snälla.) Nu när jag väl sitter här och har slagit upp rutan att skriva på så blev det helt blankt i huvudet. 

Jag är sååå sjukt trött. 
Vi har kämpat och fixat hela dagen igår och hela dagen idag. Nu står min älskade syster och lagar lite mat till oss. Mycket välbehövligt kan jag lova. 

Man börjar de ett hus bakom alla kartonger och skräp nu. Känns bra. Men självklart är det mycket kvar att göra också. Jag ser fram emot att snart få klä julgranen. Jag och syrran har också planerat att baka lite julgodis och pynta julfint imorgon. Det som inte hunnit upp imorgon får vänta till efter jul. 

Nu ska jag lägga lillpluttan, sen ska vi fixa det sista innan vi kastar oss i soffan och somnar sött.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback