Fortfarande måndag...

2009-12-28 15:50:54 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Två tvättar tvättade och snart får vi besök. Hann tom städa lite efter min korta tupplur. Mira sov mycket kortare än vanligt så jag hann inte sova så länge som jag hoppats på... men lite piggare känner jag mej iaf.
Det är Miras gudföräldrar som kommer på besök. Har inte hunnit träffas på ett tag nu så det ska verkligen bli mysigt. Vi har laddat upp med Fika o mumsigheter.

Just nu sitter Maken och min svåger nere i vardagsrummet och spelar x-box. Det är konstigt att julen alltid ska locka fram den där spelmaskinen. Men jag får väl vara glad att den inte används lika flitigt året runt.

Ikväll hoppas jag på film och att jag åtminstone orkar vara uppe till 22. Jag har varit så tråkig de senaste dagarna och varit helt dödstrött redan klockan åtta.

Kommentarer
Postat av: Filippa - blivande mamma

Tack och detsamma :)

Usch jag vill verkligen inte mer heller, är så trött på att vara klumpig och ha samma trassor på sig varje dag. Men han kommer väl när det är dags för honom :) Kram på er!

2009-12-28 @ 16:56:04
URL: http://fillies.blogg.se/
Postat av: karolin

Tack detsamma :) vilken gullig tjej du har där! Riktigt söt i sin tomteluva :)

2009-12-28 @ 17:14:03
URL: http://bekk.blogg.se/
Postat av: Camilla E Lindström

Hej



Snubblade in på din blogg för första gången nu ikväll, undrar hur denna fina blogg kunnat undgå mig ;)

All lycka inför den stundande förlossningen. Spännande och magisk upplevelse!



Må så gott och hoppas att våra vägar möts via våra bloggar under 2010.



Kram Camilla, En mammas dagbok

2009-12-28 @ 21:38:33
URL: http://emring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback