Inget internet betyder ingen blogg....

2009-12-18 08:07:20 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Idag blir vi utan internet pga av att telefonen flyttats. Jag hoppas innerligt att vi kommer att  ha tillgång till någon form av internet framöver... vårt eget bredband kan det tyvärr ta några veckor för innan det dyker upp i huset.

I absolut nödfall får vi väl använda vårt modem:/ Det gjorde vi sist vi flyttade minns jag.

Men om ni undrar varför mina inlägg drastiskt sjunker i antal... så vet ni nu varför.

Jag kommer att sakna bloggen super mycket om det är så att vi inte får något internet där borta förrän efter bebis är född.

Jag lovar att försöka hålla er uppdaterade lite då och då iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback