Julegröten

2009-12-23 19:30:08 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Nu är det snart dax för julgröt och skinkmacka. En fin tradition så här kvällen innan julafton.
Huset känns städat och fint och för första gången på flera veckor känner jag att jag kan slappna av lite.

Jag älskar ljudet av klapprande hundtassar på golvet, skrattande bustjej en trappa ned och mina föräldrars röster. Hela familjen är samlade (Alla utom brorsan:()  och jag njuter för fullt.

Känner på mej att det kommer att bli en riktig mys jul.
Hoppas din också blir det.

Kommentarer
Postat av: Elin ett hus till oss

Så mysigt det låter. Vad skönt att ni har fått iordning till jul. Va fina ni va i tidningen! God jul önskar vi er! Kram Elin o Ludde

2009-12-23 @ 20:18:01
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback