Lussefirande och julavslutning på öppna förskolan

2009-12-16 12:25:42 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Nu är vi hemma igen efter lussefirandet.
Var ett smärre kaos med alla barn samlade i ett stort fikarum. Mira började skruva på sig på stolen där hon satt efter bara 2 min. Efter 1 min fanns det ingen chans att jag kunde hålla henne kvar sittandes längre... o då hade vi inte ens börjat fika ännu.

Ytterligare kaos blev det då alla skulle få plats på golvet för att sjunga lucia sångerna. Jag har en rymningsbenägen tjej som ser alla utvägar som flyktvägar. Upp o spring tjockismamma.

Mysigt var det iaf trots att jag inte fick sitta still många sekunder. Många söta tomtar, pepparkaksgubbar och lucior.

Idag var sista gången som jag och Mira gick till denna öppnaförskolan. Väldigt sorgligt. Har träffat och lärt känna så många goa mammor och barn... nu måste vi börja om från början igen.

 



 


Nu ska jag få i mej lite mat sen ska jag packa några kartonger. Blir nog en tripp till huset i dag med.


Kommentarer
Postat av: Moster millie

Vad fin du är!! Tänk att vissa kan se så fina och pigga ut mitt i vinter halvåret. Själv har jag aldrig varit blekare !!

2009-12-16 @ 22:23:24
URL: http://milliegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback