Mvc besök - Vecka 38

2009-12-29 16:47:37 Graviditeterna
» Kommentarer(4) «


Nu är jag tillbaka från barnmorskan. Hade missat tiden totalt och kom 4 timmar försent. Jag hade tur och fick komma in en snabbis ändå mellan två andra tjejer.

Mitt hb var ok, magmåtter låg på 36 (Lite över men förmodligen inte så mycket över att de kommer att sätta igång mej nåt innan jag nått den 15 jan), blodtrycket var ok och bebisens hjärta slog som det skulle.
Det bästa var ändå att jag fick min koll och det visade sig att det hade hänt lite. Kanske, kanske är det på G iaf. Fick en hinnsvepning också som kan göra att det sätter igång ännu mera inom ett dygn eller två. Hoppas, hoppas, hoppas.

Sitter här med rejäla förvärkar och molandevärk som inte ger med sig. Nu återstår bara att se vad som händer de närmsta dagarna. Känns som att jag kan härda ut det onda lite mera nu iaf när jag fått bevis på att det hänt lite.
Vi får helt enkelt vänta och se om den här bebisen vill vara en 09a eller en 10a.

Jag håller er uppdaterade om läget framöver.

Kommentarer
Postat av: sandra

Spännande! Hoppas det sätter igång snart så du slipper gå med förvärkar hur länge som helst.. För oss är det exakt en vecka kvar idag :-)

2009-12-29 @ 19:01:07
URL: http://sandraoalvin.blogg.se/
Postat av: Carro

Hehe ja minnet är inte alltid det bästa när man är gravid ;-)



Men va spännande med en hinnsvepning! Hoppas att det fungerar på dig..



Och ja, håll oss uppdaterade! :-D

Kram på dig!

2009-12-29 @ 19:04:05
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/
Postat av: Carolina

Åh så spännande, hoppas hinnsvepningen hjälper - det gjorde det tyvärr inte på mig när jag väntade dottern, men hon kom en vecka senare ungefär ;) kram

2009-12-29 @ 19:33:09
URL: http://carolina1979.se
Postat av: Maria

Hoppas hinnsvepningen funkar på dig. Det gjorde det på mig:) August kom exakt 2 dygn efteråt.

2009-12-29 @ 21:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback