Några inrednings tankar...

2009-12-05 21:57:38 Huset & Inredning
» Kommentarer(3) «


Nu är Robinsson slut och jag blev förpassad till datorn. Fotboll blandat med Robins visas nu på tv. Är själv inte så värst intresserad av något av programmen så jag sitter här och planerar lite nya möbler till huset istället.

Var på Mio och Jysk idag och kikade på soffbord och garderober. Sååå svårt att veta vad man vill ha och sååå svårt att vara överens om vad som är fint.

 

Första bordet från Mio, glasbordet är från Jysk. Gillar Mio bordet mest, men det är dyrare (skulle givetvis vara med vit skiva inte träfärgad.). Glasbordet är fint, men hur smidigt är det egentligen med två små barn???


Det här bordet är från IKEA. En favorit sedan länge... men en dyr sådan.


Här är en garderob från Jysk som skulle passa fint i vårt sovrum. Bra pris också.

Inte lätt att inreda ett helt hus... Men kul!


Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Åh så spännande och kul coh sitta och planera er inredning i huset :) Alla bord var jättefina, jag tyckte nog det översta var det allra snyggaste. Skönt att ni har hunnit packa endel nu.



Jag önskar er en underbar kväll!

2009-12-05 @ 22:38:21
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: morbror

de är aldrig bra med ett glas bord. hör på din mor, de misstaget gjorde jag. å nu lär ja byta efter ett år. ev ska ja blästra det matt så jag slipper alla repor.

2009-12-06 @ 02:00:07
Postat av: Lilla a

Hej,



Det övre soffbordet tycker jag är vansinnigt snyggt!



Hoppas du har haft en bra helg! Du går ju verkligen i väntans tider...



Nyfiken på veckans tävling? Tror tyvärr inte du kan vara med denna gången heller men du kan ju följa den på distans. :-)



/Lilla a

2009-12-07 @ 12:16:35
URL: http://gladdagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback