Shoppingsugen... som vanligt...

2009-12-07 18:14:58 Shopping
» Kommentarer(0) «


Det finns något som jag är extra svag för och det är jeans. Jag skulle kunna köpa hur många som helst.
Till mej själv är det inte så roligt att köpa jeans längre för de går inte att stänga o de som går att stänga gör att det pöser över lite här o där istället. Men till barnen... på dom passar ju det mesta.


Två favoriter från Kappahl. Tyvärr finns de bara upp till st 86 och därför ingen idé att köpa till Mira.


Den här jeanstunikan är jag såååå sugen på att köpa till Mira. Har en 30% kupong som gäller någon dag till. Kanske borde passa på?:) Kostar iaf 129 kr på kappahl.

 
De här två skjortorna/blusarna/tunikorna skulle passa perfekt nu i jul och till den fina jeansklänningen.
Ibland önskar jag att jag vann en mille på lotto... tänk va jag skulle shoppa ny garderob då!




Bebisen fick iaf en mössa idag när jag var ut på en kort julklappsshoppingrunda...
Så nu är det fritt fram för den att komma...
en mössa kan den ju inte vara utan nu i vinter.

Blev en brun mysig mössa med en stjärna på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback