Snälla låt det inte vara sant!

2009-12-09 12:21:30 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Satt och msnade med en god bloggvän igår. Satt och pratade om att våra tjejer lyckats hålla sig friska så länge nu. Nästan så att man bara går och väntar på att Mira ska bli sjuk snart. Inte för att jag vill att hon ska vara sjuk utan för att man så ofta hör att små barn brukar vara sjuka ofta.

Hur som helst så tror jag att min rädsla har besannats. Idag gallskrek Mira när jag ställde fram en tallrik med mat framför henne. När jag frågade om hon skulle gå o lägga sig istället så svarade hon "ja" och reste sig upp för att hoppa ner från stolen. En halvtimme innan maten så gjorde hon ett rejält lass i blöjan som stank magsjuka.
Jag har själv också kännt mej allmänt konstig idag. Ont i magen och lite illamående... tänkte däremot inte på det som att jag höll på att bli sjuk förrän Mira började bete sig märkligt. Jag brukar ju må lite halvkasst annars också. Har mycket sammandragningar även idag så jag trodde att magvärken berodde på det... men nu börjar jag bli osäker.

Vi får väl se till kvällen hur vi mår då. Jag hoppas fortfarande på att det är falskt alarm.

Kommentarer
Postat av: patricia

Usch hoppas ni inte blir sjuka!!!

2009-12-09 @ 12:58:19
URL: http://tricias.blogg.se/
Postat av: Annah

Milton var magsjuk igår och kräktes överallt... men idag pigg och kry. Ingen aning om vart han kan ha blivit sjuk när ingen av oss andra varit det.



Hoppas ni kryar på er!



Kram

2009-12-09 @ 18:36:30
URL: http://elsklingen.se
Postat av: Anonym

Ånej! Hoppas det är falsklarm..

Jag håller tummarna för att det inte är magsjuka iaf!

Kram på er

2009-12-09 @ 19:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback