Vecka 36 - Magen växer

2009-12-11 15:56:48 Graviditeterna
» Kommentarer(1) «




Tänk att vi kommit till v 36 nu. Bara 4 veckor kvar tills vår lilla pärla föds. Eller om h*n föds då eller inte är det ju ingen som vet. Det vi kan veta är att om 6 veckor så har vi definitivt vår bebis hos oss. Om jag får som jag vill så kommer bebisen en vecka innan beräknat... men det återstår att se hur det blir med den saken.

Vill ni veta hur jag mår? Säkert?

Här nedan följer ett antal ord som beskriver min graviditet just nu:
-Halsbränna - Foglossning -Illamående - 
-Tungt - Längtan - Förvärkar -
-Ryggont -Drömmar - Förberedelser -

Besök hos barnmorskan på torsdag. Uppdaterar då hur mina värden och mått ligger.


Kommentarer
Postat av: Tova

Så häftigt att man tagit sig så långt, vart tog dessa 9 månader vägen egentligen??



Såå fin mage! tror du förresten din har fixerat sig ännu? Själv vet jag ju inte alls hur det ska kännas, men antagligen har min inte gjort det än :S

2009-12-14 @ 16:59:34
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback