Lite bilder på Prinsessan...

2009-02-04 16:00:24 Mira växer & utvecklas
» Kommentarer(2) «



 

 



Nu har jag haft tråkigt igen som ni ser o suttit o fixat med bilder. Bilderna hade dålig skärpa o behövdes putsas till för att bli bra.....tyvärr lyckades jag inte så bra. Bristen på tid gör nu att jag lägger ut de så här iaf.

Har jag berättat att vi åker upp till Dalarna på fredag? Sitter nu o har lite ångest över packningen.
Det blir ju så otroligt mycket packning för bara en vecka.
Ska börja packningen imorgon.  Plus att jag måste ut o köpa lite presenter.

Idag har vi en lugn dag. Jag ska dansa med dansgruppen ikväll, men annars har jag inga planer alls. Ska faktiskt sätta mej och se på One tree hill strax. Måste erkänna att det är en av två serier jag verkligen gillar att följa.

Jag får nog skriva lite mera senare. Nu börjar det på tven ser jag:)


Kommentarer
Postat av: Jenny*

Å va hon ser annorlunda ut på den bilden uppe till vänster. äldre liksom och med jättestora ögon!



Är det redan på fredag ni åker? Då hinner vi väl inte ses innan antar jag? Debora har ju blivit förkyld med lite feber och hemsk hosta så vi har varit hemma hela veckan..



Ha det riktigt bra i dalarna och packa inte för mycket kläder nu, ni kan ju tvätta! kram

2009-02-04 @ 22:25:19
Postat av: Mimmi

Kör försiktigt upp till det vackra landskapet :)

Vi åker upp nästa helg!!

Packning är alltid svårt,man kanske ska skaffa sig en husbil hihi.

Ta hand om er!!!

2009-02-05 @ 01:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback