Mira börjar prata...

2009-02-27 18:54:31 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Idag har Mira börjat säga mammamammaama o pappaapapapa. Tror verkligen inte att hon är medveten om vad det betyder. Men det är ack så härligt att höra de små stavelserna.

Går inte att beskriva hur ofantligt gulligt det är när de små börjar prata. Man kan ju bara försöka att hålla leendet borta då.
Ikväll är jag o Mira ensamma hemma. Mira ska gå o lägga sig om en timme och jag ska roa mej med att käka ostkaka o se på tv. Trevlig fredagkväll, eller hur?:)

Kommentarer
Postat av: Malin

Kom hit! Vi e ju hemma :) !

2009-02-27 @ 20:23:08
Postat av: Therese

Mira måste sova....annars hade jag gärna kommit. Tack för inbjudan iaf:)

2009-02-27 @ 20:52:40
Postat av: malin

Förstår, men det kommer fler tillfällen :)

Ha en skön afton!

2009-02-27 @ 22:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback