Mysdag/hets

2009-02-16 15:41:51 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «



Idag har jag haft en mysdag med en av mina närmsta tjejkompisar. Vi tog en promenad på "byn" och strosade i några affärer. Jag hittade självklart en prinsesskjol till Mira.

Blev lite sugen på ett par jeans till mej själv också. Men ska vänta lite med att köpa några byxor tills jag gått ner de kilon jag vill. Då ska jag unna mej att köpa ett par riktigt snygga jeans.

Efter promenaden så satte vi oss på ett fik o myste. Det är så härligt att träffas o ta igen all förlorad tid. Så trist när man bor 40 mil ifrån varandra.

Imorgon åker vi tillbaka till stan igen och det är som vanligt med blandade känslor.
Idag ska vi hets träffa massa vänner för hinna säga hejdå. Nu dröjjer det till  påsk igen innan vi beger oss uppåt landet.

Dax att rusa om jag ska hinna med schemat idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback