P som i böter...

2009-02-02 11:35:57 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Är precis hemkommen från en promenad med Marlene och hennes lille söte John. Så skönt att gå en promenad i solen för en gångs skull. Nu hopppas jag verkligen att solen håller i sig ett tag, man blir så mycket piggare o gladare när den är framme.

Idag var vi mycket nära att få parkeringsböter igen. Jag var precis påväg ut när en mycket vänlig granne knackar på och talar om att jag nog borde flytta på bilen. Första måndagen varje månad är det nämligen städning på vår parkering. Jag frågade grannen lite snällt om hon kunde titta till Mira o så rusade jag ut på jakt efter parkering. Hittade en några kvarter bort och fick som en raket rusa tillbaka till lägenheten och en förskräckt Mira.

Har fortfarande ont i halsen efter den lilla springturen. Snacka om otränad!

I eftermiddag ska jag träna på friskis. Ska på ett aerobicspass denna gången och det ser jag fram emot.

Nä...nu ska jag ta o hets städa här hemma lite innan Mira vaknar. Nästan så att jag hoppas att hon vaknar, så att jag slipper städa. VILL INTE!


Kommentarer
Postat av: Agnieszka

vilken söt liten mira du har!!!! Hoppas ni får en underbar måndag och start på veckan!

kram

2009-02-02 @ 12:43:58
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: matilda - mercedes mamma

tack tack :D och detsamma !

2009-02-02 @ 21:19:32
URL: http://majbebis08.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket =D

2009-02-02 @ 22:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback