Sånt här gör mej glad...

2009-02-21 18:36:58 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «


Fick en härlig kommentar av en tjej som heter Frida. Roligt att få ett namn på en av alla dom som följer min blogg.

Hejsan hej!
Läst din blogg cirka en månad nu..Er dotter är himmla söt, men föräldrar som ser bra ut, ger ju söta barn. =) Gillar att läsa din blogg och se på alla fina bilder.
Har lite frågor till dig
Hur gammal är Mira?
Hur gammal är du o din pojkvän?
Pluggade du innan du fick barn eller jobbade du?
Vart i Sverige bor ni?


Tänkte jag skulle svara på dina frågor... men måste börja med att tacka för den fina komplimangen. Hihi.
Mira är snart 9 mån. Hon är född den 27 Maj 08.
Jag är snart 25 (!) år och min man är 27 (Fyller 28 detta året).
Jag jobbade på Guldfynd innan jag fick Mira. Har fortfarande kvar min halvtidstjänst där.
Vi bor i södra Sverige och har härlig utsikt över Vättern :)

Det är helt ofattbart att Mira är 9 mån snart. Hade vi inte fått det där oväntade plusset i sep 07 så hade vi säkert suttit här barnlösa fortfarande. Ibland kan oplanerade saker bli de allra bästa händelserna.

Fortsätt fråga om det är nåt ni vill att jag ska berätta om. Bara kul att få lite respons på det man skriver.

Imorgon ska jag sätta in lite bilder på Miras nya favvorit sysselsättning. Kolla in igen om ni vill veta vad det är:)
Önskar er alla en trevlig kväll... Med eller utan melodifestival:)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Visst går tiden fort, våran lilla busunge blir snart 1 år den 7 mars,hjääälp säger jag bara.

Nu längtar vi till påsk då åker vi upp till Dalarna :)

2009-02-21 @ 23:44:02
Postat av: Marlene

hej therese.. vi måste ses snart. imorgon antar jag att vi ses iaf. sen får du o jag ta en promenad igen.. kram malle

2009-02-22 @ 09:05:19
URL: http://johnlittle.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack för svaren!



Du rekommenderade böcker några inlägg ner.

Vad är det för typ av böcker? (Nämligen sugen på att läsa dem då jag också älskar att läsa).

Hur många böcker finns i serien?

Vad heter författarna?

Vad heter den första boken i serien?



2009-02-22 @ 12:40:07
Postat av: Therese

Frida: Det finns fem st böcker i den serien jag läser. Den första boken heter Försoningen. Författaren heter Karen Kingsbury.

Böckerna handlar om en familj med fem syskon. I varje bok följer man ett syskon lite mera. Böckerna tar upp en hel del familjetragedier. Tex. Otrohet, sjukdom, död m.m. Låter kanske depprimerande men mitt i all olycka så finns även många glädje ämnen och mycket kärlek:)

Böckerna är skrivna av en kristen författare och handlar även en del om kyrkan och tro. Tror absolut att du kan gilla böckerna även om du inte är troende själv. Finns att låna på bibblan!

2009-02-22 @ 14:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback