Ska det aldrig sluta snöa?

2009-02-11 14:52:07 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «


Idag har vi träffat Emmelie och Lilly. Vi gick på en skön förmiddagspromenad i snöyran. Efter promenaden gick vi och åt lunch på caféet i byn. Där träffade vi tre till mammor och deras bebisar. Blev en mycket trevlig lunch.

Har ganska nyligen kommit hem igen ch Mira ligger utslagen på sängen och sover. Jag skulle också vilja sova men har inte riktigt ro till det. Ska nog plocka upp en av de två böckerna jag har med mej hit och som jag tänk läsa ur den här vecka. Är ju riktigt mysigt att sätta sig under en filt med en kopp te o läsa en bra bok.

Ikväll blir en lugn kväll. Kommer nog bara att va hemma tror jag. Brorsan skulle komma hit en sväng, så det blir nog att umgås med honom.

Några bilder på Sötnosarna. Lite svårt dock att få båda två att titta mot kameran och le på samma gång.






Mira tokfia....Lilly undrar vad hon egentligen sysslar med.


Ute på promenaden. Försökte ta en bild för att visa all snö som samlats här uppe.


Emmelie med vagnen. Visst ser det idylliskt ut!?

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Åh vilka härliga vinterbilder du har tagit :)

Här i Jönköping snöar det för fullt och det ska det nog göra några dagar till säger dom.

Ta hand om er. Kram

2009-02-11 @ 16:27:23
Postat av: Malin

Huuuuuuuuuuur stor har har inte Lilly blivit sen nyår?!?!?!?! Kan hon gå liksom?!?! Galet va fort det går...åjöjöjö!

Ser att klimatet där uppe inte är vad man önskar...eller man o man...jag. Fast d snöar här oxå iofs..

Ha d bäst!

2009-02-11 @ 16:29:52
Postat av: Jenny

Hmm,försökte du ta en bild på vinterlandskapet ??? Jag tycker det verkar som du tar en bild på miris i vagnen ja,HAHA ! =)

2009-02-11 @ 19:44:36
URL: http://lillkapsblogg.blogg.se/
Postat av: Carro

Det ser riktigt mysigt ut! :-D Å Mira är söt som vanligt hihi



Hoppas ni får det fortsatt mysigt där uppe :-)

Kram

2009-02-12 @ 07:58:47
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback