Snörusk och födelsedagsbarn...

2009-02-06 20:22:45 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Nu är vi äntligen framme. Snö o hemskt väglag gjorde att det tog lite längre tid än vanligt att köra upp. Tack o lov så var Mira nöjd och glad nästan hela vägen.

Nu har maken rymt hemmet och är ute och roar sig med grabbarna. Jag sitter här medans Mira ligger o gnyr i sängen och inte riktigt kan bestämma sig för om hon ska somna eller inte.

Imorgon fyller min älskligssyster arton år. Då blir det paket och kalas hela dagen lång. Kan inte skriva här vad hon ska få... för det kan ju hända att hon hinner läsa innan hon får det o det vare ju ytterst tråkigt.

Jag sitter o funderar nu på om jag ska gå o se på lets dance eller om jag ska fördriva lite tid på tradera. Lite fynd är aldrig fel. Hihi.

Önskar er alla en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Millie

Du får skriva om du vill :D:D

2009-02-06 @ 20:34:34
Postat av: Millie

Du får skriva om du vill :D:D

2009-02-06 @ 20:34:53
Postat av: Therese

Hurru! Sluta läs min blogg när du är ute på annat skoj. Tur att jag inte sa nåt:)

2009-02-06 @ 21:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback