Sov du lilla videung...

2009-02-21 10:19:42 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «


Skulle lägga Mira nu vid tio men hon bara skrek o skrek när jag lade ner henne. Har aldrig hört henne så förkrossad. Tog upp henne o ammade. Lade ner henne igen och samma visa upprepar sig då med. Tog upp henne igen o satte henne på golvet för att leka. Trodde att det var det hon ville... men inte då. Hon grät som om jag skulle ha satt ner henne på en spikmatta.
Tog upp henne o ammade på andra bröstet och efter några minuter så sover hon i min famn. Hon har inte somnat i min famn sen hon var liten liten bebis. Märkligt.

Nu ligger hon iaf i sin säng och snusar så gott.
Själv ska jag sätta mej o läsa en tidning.



Tänk att man kan älska någon så mycket


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, vilken superfin bild på er båda!! :-)



kram Linda

2009-02-21 @ 11:02:49
URL: http://lindaskriver.blogspot.com
Postat av: Mormor

Idag har vi varit till insjön och shoppat. Hittade ett par super söta adidas skor i str 21. Gissa vem som ska få dom?

2009-02-21 @ 13:36:42
Postat av: Therese

Tack Linda:)



Åhh... va roligt. Jag har alltid sagt att mitt barn ska ha ett par adidasskor som första gåskor. Hihi. Hon kommer bli sååå tuff med huvtröja o adidasskor!

2009-02-21 @ 13:40:26
Postat av: Frida

Hejsan hej!

Läst din blogg cirka en månad nu..Er dotter är himmla söt, men föräldrar som ser bra ut, ger ju söta barn. =) Gillar att läsa din blogg och sen på alla fina bilder.

Har lite frågor till dig

Hur gammal är Mira?

Hur gammal är du o din pojkvän?

Pluggade du innan du fick barn eller jobbade du?

Vart i Sverige bor ni?



2009-02-21 @ 15:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback