Stök o bök...

2009-02-18 15:21:13 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Vårt lilla hjärtegryn sov till kl 6.15 imorse innan hon krävde första flaskan med välling. Helt underbart att få sova så länge! Hon vaknade  inte ens o ville ha snutten under natten.

Idag har snuffsan inte varit alls sig själv. Hon har vägrat äta sedan vällingen kl sex och det enda hon fått i sig är en halv flaska välling och en halv smörgås.
Jag är inte van att ta hand om en tjej som gråter o blir ledsen så fort jag lämnar henne  5 sek. Jag känner mej helt matt av att hela dagen fått lov att underhålla o bära omkring på henne.
När inte ens gåstolen var rolig imorse så förstod jag att nåt var fel. Tyvärr har jag ännu inte lyckats lista ut vad felet beror på.

Nu ligger hon i sin säng och snurrar o försöker komma till ro. Hon har redan sovit två ggr idag, men då det varit två ganska korta stunder så bör hon sova en gång till.

Jag har massor att göra här hemma men har varken haft tid eller ork att börja.
Jag har nog varit för bortskämd sedan Mira föddes. Jag vet nog inte riktigt hur det kan vara att ha ett krävande barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback