Back in town...

2009-01-06 16:46:17 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Nu är vi hemma igen! Skönt att va hemma i sina saker igen. Mitt kylskåp o mina garderober.

Resan hem gick bra. Mira sov några korta stunder och var nöjd när hon var vaken. Fast det hade ju aldrig gått att åka själv med henne hem. Jag är evigt tacksam att mamma o pappa skjutsade ner oss. I vår bil måste vi ha Mira bak o hade jag då kört själv hade hon ju inte fått någon underhållning alls, o det hade hon nog inte gillat.

Idag har vi en slappar dag. Mamma o pappa åkte hem efter lunch. Micke är och hyr en film nu till kvällen. Ska bli mysigt.

Vi har massor av väskor o påsar som behöver packas upp...men det bara orkar jag inte ta tag i idag. (Pappa du hade rätt) Det får bli imorgon. Då ska jag packa upp och städa här hemma. Sen ska jag gå till bibblan, det har jag saknat! Miras och mitt veckobesök till bibblan.
Sen blir det nog en sväng tll Gina tricot också för att kika på deras rea om de har nåt.
Fast sen får det nog vara slut på planer.... annars hinner jag inte städa o packa ur o det vore inte bra. =)

Nu kom maken hem med filmen så nu ska jag gå o kika vad det blev för spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback