Bildkompott

2009-01-07 15:14:14 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Nu blir det ett lite blandat inlägg med några bilder.  Bilderna har jag snott av pappa.
Så det är inte jag som tagit dessa bilder.



Ett juligt och vintrigt hemma. Saknar det redan.
Här i stan är det knappt  någon snö alls.



Ett isigt fönster



Den här bilden är till dej Jenny. Du ville se en bild på familjen och den här var den bästa jag kunde hitta.
Bara syrran som fattas, men henne har jag visat på tidigare bilder.



Söta tomtar, eller hur!? =)

Kommentarer
Postat av: Jenny Persson

Åhhh,vad jag saknar Familjen Nilsson !! det är nästan så jag får tårar i ögonen nu när jag ser dom! Jag måste verkligen träffa dom snart,vi får försöka få till en träff när dom kommer ner till er nästa gång =) Tack för bilderna,hade verkligen glömt bort hur fint det är där uppe när det är så där mycket snö=)KRAAAAM !

2009-01-07 @ 16:48:51
URL: http://lillkapsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback