Kan man sova sittandes???

2009-01-14 08:07:52 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Trodde inte man kunde vara så här trött som jag är nu! Jobbig natt med massa vaknande. Mira ville inte sova bra i natt.... just nu känns det som att det är lite varannan natt bra varannan dålig.
Min högsta önskan är bara att få sova en hel natt. Är det för mycket begärt???

Blir verkligen ingen  mammajympa idag även om jag bestämt mej för det. Alldeles för trött!
Jag får nog va glad om jag orkar ut på den dagliga promenaden.

Kommentarer
Postat av: sofia

känner igen mig! känns som man gått tillbaka i tiden när dom var nyfödda o sov dåligt..vet inte om det är för att christoffer är i lumpen,men mattheus vaknar flera ggr på natten o vill inte somna om?=( så så trött som ja är nu har ja inte varit på väldigt länge.förhoppningsvis ändrar det sig snart=)kram!

2009-01-14 @ 11:05:35
URL: http://mammatillmattheus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback