Lyckliga familjen...

2009-01-17 16:59:14 Mitt mammaliv
» Kommentarer(4) «


Fick sova hela natten utan att gå upp inatt. Min snälla make tog Mira de två gånger hon vaknade under natten o så snäll som hon var så somnade hon om kl sju så både jag o Micke fick sovmorgon.
Det var verkligen så behövligt med en sovnatt.

Idag har vi haft en mysdag hela familjen. Vi har gått omkring på stan med Debora o Jenny o så käkade vi lunch på Sesam. Insåg då att det enda jag kan äta ute på restaurang för tillfället är sallad. Inte så roligt. Valde en räksallad i dag då det är lite festligare iaf och en sak som vi aldrig gör hemma själva.

I eftermiddag har jag suttit och grejjat med lite bilder plus att jag gjort om här på sidan. Inte hundra procent nöjd, men det får duga så länge. Vad tycker ni?

Ikväll blir jag ensam hemma då maken jobbar. Vet inte riktigt vad jag och Mira ska hitta på. Äta någon god mat ska vi minsann göra iaf.
Idag är Miras sov och ät tider helt konstiga. Vilket kommer att betyda en jobbig natt inatt. Hon är så otroligt rutinkänslig och blir det fel på dagen så blir det fel på natten.

Nä...nu ska jag kanske gå o vara lite trevlig mot maken innan han försinner iväg,

Kommentarer
Postat av: sofia

det blev jätte fint!!=) kram

2009-01-17 @ 19:46:29
URL: http://mammatillmattheus.blogspot.com
Postat av: Mimmi

Sidan din blev så fin.

Jag har försökt med min sida men det är ju sååå mycke koder och krumelurer man ska göra så jag gav upp.

Hoppas din fialotta sover gott i natt med :)

2009-01-17 @ 21:24:30
Postat av: Therese

Mimmi, vad har du för sida?

2009-01-17 @ 22:22:10
Postat av: Mimmi

där står det vad som helst mellan himmel och jord,hihi :)

2009-01-17 @ 23:59:11
URL: http://mimmsisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback