Mitt nya liv...

2009-01-07 21:56:17 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Jag har börjat ett nytt liv nu. Nu ska minsann de här envisa graviditetskilona bort.

Dels har jag o en kär vän en tävling. Vi ska se vem som kan hålla sig borta från godis/snacks/fika/socker längst. Envis som jag är vägrar jag ge mej innan henne. Tyvärr är jag rädd att hon är lika envis som jag.

Jag har även börjat med GI-metoden igår. Nu blir det till att köra hårt 2 veckor för att få bort kolhydrat abstinensen. Fattar inte riktigt hur det ska gå till med tanke på att jag typ bara äter kolhydrater i vanliga fall. Korkat av mej att välja den metoden som tar bort det jag gillar mest... fast o andra sidan hoppas jag ju på att det just därför kommer att synas/märkas resultat ganska fort.

Men... jag tänker inte tjata om detta i den här bloggen. Är ni nyfikna hur det går för mej på den här fronten så får ni hänga med mej till min andra blogg.

Ni kan läsa den bloggen  HÄR

Kanske ses vi där eller så hörs vi vidare här... andra ämnen, andra toner.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

bra tips jag har också skaffat en annan blogg till viktminskningen =) Hur många kilo har du kvar?

2009-01-08 @ 12:19:05
URL: http://anzana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback