Nope..

2009-01-15 08:42:44 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Nej, jag fick inte sova inatt heller. Känner att jag hakat upp mej på det här med nätterna. Det gör mej onödigt arg. Vi har det ju så bra på alla andra punkter. Dagarna är ju toppen o jag njuter varje sekund med vår pärla. Men.... nätterna... jag kan inte släppa det  tyvärr.
Undra om det är för att jag är trött som jag glömde lämna tillbaka en biblioteksbok igår och nu kommer få betala en skuld idag? Jag hatar böter. Det är så förfärligt onödigt!
Idag behöver jag springa runt huset tre gånger.... kanske skulle det skaka bort lite frustration.

Kommentarer
Postat av: Jenny*

Puh, nu har jag suttit och läst igenom alla inlägg du skrivit när vi varit borta. Verkligen jobbigt att du inte får sova, hoppas det vänder snart. Är det fler tänder på gång så det är det som spökar eller?



Och du är inte ett dugg självisk bara för att du drömmer lite för dig själv. Du kan inte ge upp dina egna drömmar så helt bara för att du har barn! Vad ska du då göra när hon bestämmer sig för att klara sig själv?



Vad duktig du är med maten och träningen nu! Har di hittat något roligt friskispass som du kan dra med mig på? Jag måste komma igång nu, minst 2 ggr/vecka!



Jaså har Mira hittat sin röst nu på riktigt? Jag vet precis vad du menar med öronproppar!



Fortsätt skriva, det är så roligt att läsa!

2009-01-15 @ 09:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback