Rea fynd...

2009-01-24 13:01:57 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Nu har ju jag vart ute o fyndat en massa på rea de sista veckorna. Måste ju få skryta lite o dela med mej av vad jag hittat. Tycker själv att det är riktigt fina kläder. Det mesta har jag köpt för halva rea priset. Vilket är stort sett gratis!


Läcker klänning och vitkofta från lindex. Planeras att användas på Miras 1 års kalas.
(Det gäller att ligga steget före. haha)


Lila klänning från Kappahl. Är man dalkulla så är man=)

  
Kofta från H&M och bolero från Cubus. (Närbild på koftan på bilden till höger)

Tufft set från Lindex.


Dessa plagg kostade mellan 20-30 kr styck. Fynd!


Fin body från lindex och tuff kitty kjol från H&M

Så nu har ni sett hur en del av miras garderob ser ut.
Märks det att jag älskar kläder??
Ni får stå ut med sådana här inlägg ibland.

Kommentarer
Postat av: Jenny*

Å va mycket fin du hittat! Blir helt avis! Jag har inte shoppat nåt på rean, vi har varit borta och sjuka hela tiden känns det som. Nu är maken och dottern nästan friska men jag börjar känna mig sjuk istället. Försöker förneka det, jag VILL INTE ha magsjuka!!!

2009-01-24 @ 18:12:21
Postat av: Carro

Guuud så söta grejjer!

Nu måste jag också ut på rean och fynda tror jag ;-)

Kram

2009-01-25 @ 17:17:37
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback