Rumpvärmare...

2009-01-31 19:54:51 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag har vi vart o köpt en matta att ha i tvrummet så att Mira slipper bli kall i rumpan när hon sitter på golvet. Kanske kan hon äntligen bli av med förkylningen om hon slipper frysa.

Mira var glad som vanligt när hon får åka  kundvagn. Ja, ni ser ju det på bilderna nedan.

Jag satt o pratade med mamma härom kvällen. Helt plötsligt sitter Mira upp från att ha legat ner o lekt en längre stund. Snurrig som jag är så kunde jag inte dra mej till minnes om det var jag som hjälpt henne upp eller om hon satt sig upp själv.
Idag har jag fått beviset på att hon KAN dra sig upp till sittandes själv. Hjälp va det händer grejjer här!

En matta var en bra investering...men inte tror jag att Mira kommer att fördriva många minuter på den. Nu för tiden är hon ÖVERALLT hela tiden! Det var verkligen en lycka för henne att upptäcka att man kan ta sig framåt själv. En lycka för mej med om jag ska vara ärlig.




Kommentarer
Postat av: Jenny Persson

Guud,så fina kläder Mira har !!=) hon är ju värsta modeikonen ju !=) haha! =)Men och andra sidan så är det inte så förvånade på tankte på hur hennes mor är,blink,blink =)

2009-01-31 @ 22:03:49
URL: http://lillkapsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback