Tidig kväll ikväll...

2009-01-08 19:28:59 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Nu sover vår lilla prinsessa. Testade med att lägga henne kl sju idag få se hur natten nu kommer att arta sig. Idag har hon sovit tre pass. 2 timmar på förmiddagen och två korta pass på en timme vardera på eftermiddagen. Tyvärr åt hon dåligt vid lunch, närmare bestämt ingenting. Jag är rädd att det kommer att visa sig inatt.

Undra om vi nångång kommer att få en lösning på de här nattproblemen? Känns väldigt långt borta.
Läste en bok idag om utvecklingen runt 7 mån. Stod där att det är vanligt att de börjar vakna på nätterna igen. Tydligen är det pga av oro, nyfikenhet och bearbetning av dagen som varit. Att hon sover oroligare har vi iaf märkt. Minsta lilla viskning i sovrummet gör att hon börjar röra på sig. Förrut kunde vi pratat som vanligt o hon sov ändå.

Utveckling är det stora ordet just nu iaf. Det händer ju nåt varje dag verkligen. Gäller att hålla ögonen öppna för att inte missa nåt.

Nu ska jag sätta mej framför tven en stund. Hej så länge! (Håll tummarna att Mira sover bra inatt!)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vad heter den boken? Känner att jag också skulle behöva läsa den =) Kram

2009-01-08 @ 20:02:09
URL: http://anzana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback