Bilsspel på vår älskling

2009-01-11 15:42:13 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Nu kommer ett litet bildmaraton igen. Blandade bilder från julen fram tills igår.


 
En glad men sjuk Mira smilar inför kameran. På det högra kortet är Mira uppklädd till julkortstagning.




Försökte ta några fina bilder ute i snön



Dessa två bilder är de enda bilderna vi fick Mira att le på.
När hon får på sig sin overall så är det presis som att allt stängs av. Hon blir stel som en pinne o jätte allvarlig. Haha.
Sitta kunde hon bara köra en stund sen blev det för svårt i den stora klumpiga overallen.
(Jag har lekt en del med bilderna och därför är de ljusare än i verkligheten)




      
Mira i busfrisyr. Hon hade här sovit 2 timmar ute i vagnen och när vi kom in var håret helt lockigt och svettigt av värme. Det ska vara varmt och mysigt när man sover ute på promenad. =)


Idag är en typisk söndag och vi har ännu inte gjort nåt alls känns det som. Ätit o busat med Mira.
Jag ska nu ta hand om tvätten från igår och sen ska jag sätta mej och läsa Liza Marklunds nyaste bok. Hoppas den är lika bra som hennes andra böcker.

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Vilken fin overall :)

2009-01-12 @ 14:09:29
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback