Utmaning...

2009-01-20 23:10:45 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Sofia utmanade mej på ett antal frågor. Här kommer svaren...

1. Fullständigt namn?- Sofia Therese Nordquist
2. Ålder? - 24
3. Vart bor du? - Jönköping
4. Bor tillsammans med? - Maken Micke o Mira 8 mån
5. Färg på ditt hus? - Gult
6. Hus eller lägenhet? - Lägenhet.
7. När är du född? - 6 maj
8. Klass? - I gymnasiet gick jag Estet, musikal inriktning
9. Vilket år tar du studenten? -Hmm...03 tror jag det blir
10. Något jobb? - Mammaledig just nu men annars säljare på guldfynd
11. När gick du upp i morse? - kl 9
12. När ska du sova? - Nu???
13. Duschat idag? - ja 2 ggr... tränat idag därav en extra gång
14. Kramat någon idag? - Mira o Maken
15. Pussat någon idag? - Mira o Maken
16. Vad har du ätit idag? - Kyckling, sallad, fläskfile och yoghurt
17. Dagens klädsel? - Jeans, linne o kofta (som alltid)
18. Dagens smink? - Maskara, rouge, puder o så lite ögonbrynspenna:)
19. Dagens sötnos? - Mira såklart
20. Dagens roligaste? - Mira, vem annars??

SOCIALT:
22. Hur många har du kysst? - Vad räknas som en kyss?
23. Vem kramade du senast? - Mira
27. Har du pojk-/flickvän? -Gift
28. Vem pratade du med i telefon senast? -Mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån? - Jenny

SENASTE:
41. Personen du tänkte på?- Jenny
42. Personen du kysste?- Maken
43. Gången du spydde? - usch o fy... under graviditeten
44. Gången du grät?- Hmm...vet inte. Var nog ganska länge sen
45. Pizzan du åt?- Under jul
46. Gången du va i Göteborg? - Jenny när var det? Hmm...köpte ny vagn då. Innan jul nångång. Höstas helt enkelt.
47. Gången du var i Stockholm? - Måste ha varit under graviditeten på ultraljudet i v 28
48. Gången du drack alkohol?- Läääänge sen


ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - Svart.
52. Hund eller katt? - Katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - Hemma o mysa.
54. Tvspel eller datorspel? - TVspel.
55. Spindel eller orm? - spindel
56. Natt eller dag? - Dag
57. Lunarstorm, helgon eller Playahead?-????
58. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad.
59. Big Brother eller Paradise hotel? - Paradise hotel
60. Blont eller svart hår? - Blont
61. Har du blåa ögon eller bruna? - Gröna
62. Choklad eller lakris? - Choklad.
63. Göteborg eller Stockholm?- Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - Fanta
66. Pizza eller kebab? - Pizza
67. Randigt eller prickigt? - Randigt
68. Älska eller älskas? - Båda såklart!
69. Leva eller dö? - Leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? - Många
71. Personer du hatar? - Jag hatar ingen, men jag ogillar en del (Fick lov att sno ditt svar där Sofia)
72. Gånger du varit full? - Aldrig
73. Personer du hånglat med inom en 24 timmars-period? - En
74. Glassar du ätit på en dag? - Ingen aning, men jag har nog aldrig lyckats med mer än 2 tror jag.
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - Ingen
76. Gånger du haft minnesluckor? - Minnet sviker för det mesta. Men stora feta luckor har jag aldrig haft.
77. Gånger du varit hög? - Never!
78. Personer, djur du saknar just nu? - Massor! Familjen i dalarna. Sötnos o Molly. Vännerna i Järna. Puss på er alla!
79. Gånger ditt hjärta brustit? - Lite ledsen har man blivit men riktigt brustet vet jag inte.

VEM:
80. Vill du kyssa nu? -Maken:)
81. Ska du träffa imorgon? - Mammagruppen, tjejkompisarna o dansgänget.
82. Sjöng du senast för? - Mira
83. Hade du senast en msn-konversation med? - jenny
84. Spelade du tvspel med senast? - Maken
85. Vill du ta med på resa nu? - min familj!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - Ingen
87. Förtjänar att dö? - Ingen
88. Är söt? Mirisen! Alltid!
89. Vill du sova jämsides med i natt? -Maken

VAD:
90. Gör dig glad? - Min familj, vänner o att dansa. Massa mer också... men orkar inte skriva allt:)
91. Gör dig ledsen? - Lögner och folk som inte litar på mej
92. Vill du helst göra nu? - Sova
93. Önskar du att du slapp göra? - Sova
94. Vill du ha nu? - Digital system kamera. Hihi
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? -Se ovan
96. Längtar du till? - Sommaren!
97. Tycker du om dina betyg? - Gillade de jag fick.
98. Ångrar du i ditt liv? - Nä... det är ju mitt.
99. Är det bästa som hänt dig? - Mira!
100. Hur mycket är klockan? - 23.07!!! Vad gör jag uppe nu???


Kommentarer
Postat av: Jenny Persson

Hahahaha,sicka underbara frågor !!=) Det var en del som jag inte visste om dej,hehe där ser man ! Men en fråga bara; var de mej du tänkte på eller var det din andra kompis Jenny ?=) Miss you, jag hoppas verkligen att vi hinner pratas vid en sväng idag men som jag läste ovan så verkar ditt dagsschema vara ganska uppbokat så det ser inte så ljust ut på den fronten =( Men jag hoppas du har en underbar dag annars !!=) Kraam på er !=)

2009-01-21 @ 10:52:02
URL: http://lillkapblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback