Bloglovin...hur bra som helst!

2009-07-17 09:33:21 Allmänt
» Kommentarer(2) «


Glöm inte att ni kan lägga till min blogg på bloglovin.

Ett otroligt bra hjälpmedel tycker jag personligen. På den sidan kan man ha alla sina bloggar samlade och så ser man hela tiden när de uppdateras. Mycket skönare än att försöka komma ihåg alla adresser i huvudet.

Idag när jag loggad in på bloglovin hade jag 46 olästa blogginlägg. Ja, då kan ni ju föreställa er vad jag ska göra hela förmiddagen....o så får ni ju en hum över hur många bloggar jag följer. :) Skulle dock inte kunna ta bort någon. Börjar man en gång följa en blogg är det svårt att sluta.

Tryck på länken nedan om ni vill lägga till min blogg. Om ni inte är medlem på sidan än så bli det!

bloglovin

Kommentarer
Postat av: Sara

ja man kan ju tycka det!



Hoppas du också får en trevlig helg!

2009-07-17 @ 09:34:36
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Caroline.

Bloglovin är toppen!

2009-07-17 @ 12:05:54
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback