Christoffer Hiding = sant

2009-07-26 09:32:18 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Igår hade jag och maken BF. Alltså barnfritt hela kvällen. Vi satte på oss regnkläderna, packade med oss filtar och åkte på konsert. Artisten som sjöng var Christoffer Hiding från IDOL 2007 och så hade han ett lokalt komp. Det var en fantastiskt bra konsert och jag undrar för mej själv hur det kom sig att han kunde åka ur så tidigt i IDOL.



Trots regn, mygg och kyla så var det ändå en trevlig kväll. Alltid roligt när det händer nåt i byn... Det är vi tyvärr inte alltför bortskämda med.

En annan sak som inte alls har något med mygg och konsert att göra är att Mira börjat sova hela nätter nu! I natt sov hon mellan 20.00 och 07.30. Helt fantastiskt skönt. Kankse finns det hopp om att vi kan få vila ut oss lite innan bebis kommer....för den här gången tänker jag inte vara så blåögd och tro att vi kan få honom/henne att sova hela nätter det första året. Jag har lärt av mina misstag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback