Hur ska det bli?

2009-07-26 22:10:50 Graviditeterna
» Kommentarer(1) «


Idag kände jag av sammandragningar när jag och mamma var ute och gick. Jag blir så ledsen om jag ska få lov att "dras med" samma sak igen. Det är för tidigt att få sammandragningar redan i v 16!!!
Kan inte låta bli att bli lite orolig. Det är svårt att riktigt glädjas och planera för framtiden när man vet att veckorna framöver är så osäkra. Känns hemskt att vara så negativ... kanske är det en försvarsmekanism?

Medans jag ändå är lite negativ så kan jag ju också berätta att vi pajjade vår Bugga när vi var på björnparken. MIn älskade bästaste vagn! Pappa har lagat den lite provisoriskt... men jag vill inte ha någon vagn som kanske håller. Hoppas innerligt att det finns reservdelar i stan.


Kommentarer
Postat av: Carro

Å nej! Hoppas bara att det var något tillfälligt.. Sammandragningar kan man dock ha ganska tidigt sa min bm när jag väntade Vendela. Fast dom får ju inte vara regelbundna.. Men jag förstår din oro! Så hade jag också kännt :-( Kan du inte ringa din bm och be att få komm på en koll..



Och va synd att buggan gått sönder! Hoppas det finns reservdelar så att det går att fixa :-)

Kram

2009-07-27 @ 07:47:50
URL: http://livetmedvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback