lördagkväll

2009-07-18 22:17:28 Mitt mammaliv
» Kommentarer(3) «


Det blev en tuff dag på jobbet idag med. Illamåendet låg på topp och gjorde det näst intill omöjligt att jobba. Tack o lov att jag inte kräktes mitt på golvet i butiken iaf.

Nu är det bara en dag kvar... det ska jag väl ändå fixa.

Kvällen har jag fördrivit med att sitta och kolla resor med Syrran. Nu är det bokat och klart på allvar. Resan ska betalas imorgon. Blev en liten förändring av hotellet men annars är det fortfarande Cran Canaria som gäller. Ska bli så skoj att
åka iväg. Dock inte liak kul att lämna Mira hemma. Nu när jag vart ifrån henne dom här dagarna så har jag ju fått känna på hur hemskt det kommer att bli att lämna henne en hel vecka.
Hoppas verkligen att solen och värmen är värt det.

Nu ska jag fortsätta se på 101 dalmatinerna. Det fick bli en lätt film ikväll, kände att min hjärna inte orkade med nåt mer avancerat än så.


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Haha! Men det är ju skönt att hon inte brydde sig så mycket om dig i camen, då vet du ju som sagt att hon klarar sig bra utan mamma när hon är hos mormor och morfar. ;)

Oh, vilket roligt jobb! Bland alla underbara smycken! =)

Jobbigt att du mådde dåligt idag, men som du skrev så är det ju bara en dag till! Skönt att få träffa älsklingarna igen sen! =)

Ha det så bra, hoppas du kan sova gott i natt.

Kram

2009-07-18 @ 23:36:41
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Jonetta - Mamma till Emilia -07 och Emma -08.

usch! va jobbigt med illamående :( mådde fruktansvärt dåligt o kräktes båda mina graviditeter. skönt att du inte jobbar mkt till då.

duktig du är som lämnar bort mira, emilia är 2år o har aldrig sovit utan mig, bara 2 nätter när vi va på BB men då va mormor hemma hos oss med henne.

jag vill verkligen inte lämna bort henne heller, tycker det e AS jobbigt.

jag ska va mammaledig tills i januari, då börjar jag plugga igen lite smått dock inte på heltid. så Emma ska vara hemma med mig iaf,

ska få lite hjälp från släkten med att passa henne.

Emma ska börja på dagis i april-maj då är hon 18-19mån perfekt tid att börja dagis, skolade in Emilia när hon va lika gammal.

går mira på dagis? ska hon va hemma med dog sen när du e mammaledig?

angående vagnen, emmaljungas är KLUMPIG, men jag har inget körkort så vi använder det JÄMT.

så jag vill att den ska va rejäl, ombonad o vänd mot mig =) om babytravel-vagnarna va vändbara skulle jag deffinitvt vilja ha en sån :)

2009-07-19 @ 09:49:22
URL: http://mammajonetta.blogspot.com
Postat av: Kadri

Sv. så är det ju.

Vi har haft det trevligt.

Håppas du mår bättre

2009-07-19 @ 21:35:29
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback