Marley & jag

2009-07-31 19:46:28 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Om ca 5 min blir det filmtajm och kycklingtortillas direkt från ugnen.

Har verkligen haft en mys dag idag. Mira har vart på bättre humör och vi har alla bara varit inne och softat hela dagen. Det är skönt med sådana dar ibland. Var iofs ute och plockade hallon i förmiddags. Mamma bjöd på en underbart god hallon/blåbär paj till eftermiddagsfikat.
Magen har verkligen fått sin ranson idag och känner sig nöjd och belåten. Hjälp va jag äter nu för tiden! Jag är inte alls speciellt sötsugen men MAT, jag äter dom ur huset här hemma. Fast mat är ju ok att äta iaf och så länge vågen står stilla tänker jag fortsätta med det också.

Önskar er alla en toppen kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback