Tvätta bilen kan Mira också göra...

2009-07-20 21:00:05 Mira växer & utvecklas
» Kommentarer(1) «


 
Åhh en hink med vatten...vad kan man göra med den???


Aha... man doppar ner svampen i den.

 
Först doppa svampen sen tvätta bilen. LÄtt som en plätt.


Får jag skölja av bilen också?


DET var roligt!

När man ändå är blöt är det väl lika bra att gå hela vägen. Vilken tur att mina kläder inte alls står emot vatten.


Om Molly får dricka vatten och duscha så får väl jag också det? Eller hur pappa?

Spelade även in en film på just detta momentet med vattensprutan. Kan visa er så länge ni inte kommer kalla mej dålig förälder som låter min dotter bada i mindre varmt vatten när inte ens solen skiner.
Filmen får dock vänta tills senare ikväll då maken kommer hem med mobilen som spelade in sekvensen.

Kommentarer
Postat av: sofie*

Vilken SÖTNOS hon är!!!

2009-07-20 @ 21:02:27
URL: http://frusofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback