Vadå sova???

2009-07-12 10:00:09 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Ännu en mardrömsnatt följd av mardrömstidig morgon. Nu är jag sjukt trött o vet inte hur jag ska orka med dagen riktigt. Till kvällen får vi besök av vänner från dalarna. Dom stannar till på tisdag. Bara att hålla tummarna för att tjejerna inte stör varanda alltför mycket på nätterna. Vore ju skönt med lite sömn iaf.

På dagens schema står det storhandling av mat och städning.

Har just fördrivit en timme här på datorn och drömt om resan vi ska åka på. Längtar så jag spricker. Men jag ska verkligen försöka glömma resan för nån vecka o bara njuta av den svenska sommaren som jag tror kommer i nästa vecka. För vi kan jú inte förneka att när den svenska sommaren är som bäst så slår den allt vad utland heter.


(bild från fritidsresor.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback