Wax on, Wax off...

2009-07-22 09:03:51 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Idag ska här vaxas. Alltså bilen, inte mina ben. Nej fy, hemska tanken...vaxa benen skulle jag aldrig våga. Min syrra gjorde det för inte så länge sen och det slutade med att hon och hennes vän satt och grät i 4 timmar. Ja det var ungefär så lång tid som det tog för dom att vaxa bägge benen. Efter den skräckhistorien skulle jag aldrig våga testa själv.

Så alltså är det bilen som ska vaxas idag. Idag ska den bli skinande ren och fin så att vi kan lägga ut den på blocket till försöljning i eftermiddag. Bara att hoppas att någon vill ha vår käre bil.

Idag skiner solen för första gången på vad som känns som en evighet. Jag ska sätta på mej sommarklänningen och gå ut och få lite färg på min nu mer bleka kropp. Typiskt då jag äntligen lyckades få till lite bränna o så blir det regn i 2 veckor och vips så är allt vad brun och fin kropp heter borta.

Mira ska vara hos Farfar och Karin idag. Så jag och maken är barnfria i stort sett hela dagen. Det är ju nu vi borde hitta på något riktigt skojjigt och kanke åka på en dagstur någonstans... men som vanligt är idéerna inte så värst många.
Någon med förslag??? Kanske borde vi bara åka till en strand någonstans och njuta utan Mira. Att vara på stranden med en springtokig tjej är inte samma sak som att ligga själva och ta det lugnt.

Hoppas du också får en mysig dag i solen!

Kommentarer
Postat av: Marlene - Blivande Mamma

Oj, det var ingen liten bebis!

Min ordinarie bm sa att han inte kommer väga över 4 kg, fasiken för henne om hon har fel. HAHA. Fast ut ska han ju i vilket fall! ;)



Kram på dej!

2009-07-22 @ 09:20:45
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/
Postat av: Marlene - Blivande Mamma

Oj, det var ingen liten bebis!

Min ordinarie bm sa att han inte kommer väga över 4 kg, fasiken för henne om hon har fel. HAHA. Fast ut ska han ju i vilket fall! ;)



Kram på dej!

2009-07-22 @ 09:20:46
URL: http://ihuvudetpamarlene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback