Är det natt snart?

2009-06-11 22:29:39 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Har just sett på film. Hade verkligen sett fram emot att se denna filmen och fick äntligen tillfälle då jag skulle var ensam hemma ikväll. Men den var inte alls så bra som jag väntat mej. Visst hade den sina roliga stunder men filmen var över lika fort som den startade och däremellan kunde man gissa sig till det mesta som skulle hända.




Nu sitter jag här och är otroligt trött. Maken befinner sig några hundra meter härifrån i regnet och jag önskar att skolavslutninsfesterna var slut så att han kunde komma hem och hålla om mej tills jag somnar.
Det har varit en intensiv dag idag. Rolig, trevlig men väldigt intensiv. Känner att jag är värd en god natts sömn. Hoppas Mira tycker likadant bara.

Natten till idag sov Mira förbi klockan två, tiden som blivit hennes nya mattid på nätterna. Självklart vaknade jag klockan tre och fick lov att gå på toa. Gissa om inte Mira vakande av att jag knarrade i golvet. Typiskt. Jag är så trött på att hon inte kan sova hela nätterna. Jag vet ju att hon kan, hon gör det ju ibland. Heller gå upp kl sex på morgonen än att sova till klockan sju men få lov att gå upp en gång på natten.

Nog snackat nu. Dax att sova... med eller utan man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback