Dax för spruta...

2009-06-03 09:12:10 Mitt mammaliv
» Kommentarer(0) «


Igår hade vi en mysig kväll med tjejgänget. Jag bjöd hit några tjejkompisar på Mary Kay party. När Konsulten packade väskorna och gick härifrån satt vi alla med babyrumpehud på både armar, händer och ansikte. Jag har aldrig testat Mary Kay innan så jag blev verkligen positivt överraskad. Så positivt överraskad att jag tom funderar på att bli konsult för företaget. Skulle tycka att det vore en riktigt kul vid sidan av grej. Kanske kan man med lite tur och vilja komma så långt i företaget att man kan jobba med det på kanske halvtid?

Igår var Mira även på sitt första tandläkarbesök. Hon var så dukitg att hon fick en tandborste och en tandkräm:) 7 tänder har stumpan nu... Och fler är det nog påväg inom kort verkar det som.

Idag är det dax för BVC besök/läkarbesök. Mira ska få sin ett års vaccinations spruta och sen blir det vägning och mätning som vanligt. Ska bli riktigt kul att gå dit denna gången... förrutom sprutan. Jag hoppas verkligen att det går fort och att hon inte blir jätte ledsen. Sen är det bara att hålla tummarna att hon slipper feber och så efter sprutan.

Nu ska jag gå och klä på mej. Fick sovmorgon till klockan åtta idag så jag sitter fortfarande i nattlinnet. Blir lika lycklig varje gång när maken säger hejdå och Mira fortfarande sover...det händer inte alltför ofta nu för tiden. Tiderna då hon sov till halv nio är för länge sedan förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback