Fram med symaskinen och bort med allt damm...

2009-06-08 11:26:20 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Jag har fått värsta suget att sy barnkläder. Hur svårt kan det egenligen vara att sy en singoallatop/tunika eller en kjol? Dax att gå på tyg och mönster jakt o så sätta igång. Jag kan ju inte annat än att misslyckas:)

Nu när jag inte får shoppa längre heller så kan det vara bra med en extra sysselsättning.

Mitt enda problem är mitt tålamod. Jag har värdelöst tålamod. Det räcker att tråden hoppar ur nålen en gång och jag ger upp på en gång. Jag hatar om det inte går vägen på en gång.
Så mitt första plagg måste vara något väldigt enkelt. Något som jag bara inte kan misslyckas med. Någon med tips och erfarenheter?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej vännen, o stort tack :) Håller på att läsa ikapp här nu eftersom jag inte haft tid o läsa mina favvor bloggar på över en vecka :S Hoppas allt är bra med er?!



Massor med kramar till dig!!

2009-06-09 @ 20:22:12
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback