Semesterplaner

2009-06-15 13:50:39 Mitt mammaliv
» Kommentarer(2) «


Pratade nyss med syrran. Vi planerar att ev. åka utomands i augusti. Vi hoppas på att det kommer finnas många härliga, billiga sistaminuten resor då. Idag satt vi iaf och kollade lite på ev resmål. Jag blir helt galen av att se på alla härliga bilder på stränderna, poolerna och underbar natur. Jag hoppas verkligen att vår resa blir av och att jag lyckas hålla mej från butikerna så pass att pengarna växer och frodas lagom tills resan ska betalas.

Annars har vi en lugn dag även idag. Har vart ute på förmiddagen och resten av dagen har jag inga paner. Har lite tvätt som väntar på att bi stykt och en jäst i kylskåpet som väntar på att bakas. Kanske blir det nåt av det på schemat i eftermiddag.

Mira har precis somnat så nu har jag en lugn timme framför mej. Gäller att ta vara på den så gott man bara kan. :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej gumman, i slutet på augusti när skolorna har börjat brukar resorna varit tok billiga! Från vecka 35 och frammåt, har åkt sista minuten då flera år i rad för runt 1000-1500 lappen :)



Hihi ser bättre ut än vad det gör egentligen, hon kan bara lägga den runda och så en bil som också är ganska rund, och det har krävts mycket övning för att få dom bitarna på plats men tänkte så att jag lär henne en bit i taget i alla fall :) En vacker dag så kanske hon klarar alla bitar :D hihi!



Hoppas ni har en fin dag, kram!



2009-06-15 @ 15:19:20
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: cathie

Ååh, vad fint du har fått det här, förstod först knappt vems blogg jag hamnat på! :P



Är allt bra med dig? :)

2009-06-16 @ 14:44:27
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback