Vad är det för dag idag?

2009-06-12 10:45:06 Mitt mammaliv
» Kommentarer(1) «


Idag när jag vaknade var jag helt övertygad om att det var Lördag. Det var det inte. Det var bara maken som tog en liten sovmorgon då han vart ute på jobb hela kvällen/natten.

Idag är det alltså fredag och vädret är skittrist. Det blir en hemma dag idag för oss. Maken måste ha bilen hela dagen så vi är ganska låsta här hemma... Så länge inte jag plockar fram regnrocken och går på promenad. Inte alltför troligt dock.

Frågan jag ställer mej nu är väl bara vad vi ska hitta på. Städa är jag inte alltför sugen på. Baka kanske. Nåt gott matbröd vore nice. Sy skulle jag gjort om jag hade haft nåt fint tyg + mönster. Läsa skulle jag GÄRNA gjort om mira var nöjd med det. Hmm... ja, detta tåls att fundera på.

Hoppas ni har en bra dag. Jag lider med alla studenter som måste springa ut i regnet.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej vännen, hoppas ni hittade på något roligt att göra i dag :)



Ha en fin helg, kram Jenny

2009-06-12 @ 23:00:33
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback